Navigatie overslaan

Gro­nings bedrijf Sto­re Sup­port suc­ces­vol met mys­te­rie shoppers’

Hoe kun je controleren of je personeel in de winkel wel klantvriendelijk genoeg is? Dat kun je doen door ‘mystery shoppers’ op hen af te sturen, die incognito de klantvriendelijkheid beoordelen. Dát is de filosofie achter de activiteiten van het Groningse bedrijf Store Support, dat in korte tijd razendsnel is gegroeid. Bedrijven in heel Nederland nemen diensten af van Store Support, dat haar medewerkers de service en klantvriendelijkheid bij die bedrijven in het geheim laat beoordelen.

In de laatste twee jaar boekte Store Support, opgericht in 2004 door directeuren Arjen van Hijum, Ivo van de Boer en Ewald Lausberg, een omzetgroei van maar liefst 132 procent. Daarvoor werd Store Support beloond met de Gouden Gazellen Award van Het Financieele Dagblad. Dat is een onderscheiding voor snel groeiende ondernemingen. De prestaties van Store Support vielen ook op bij de Commerciële Club Groningen. Daar werd dit bedrijf in mei 2011 genomineerd voor de Paul Dijkstra Award. Dat is een onderscheiding voor innovatieve jonge bedrijven in Groningen.

Store Support is nu de grootste in Nederland als het gaat om mystery shopping onderzoek. Om de beleving van de (potentiële) klant in kaart te brengen, werkt Store Support met een streng geselecteerde groep mystery guests. De groep is zo samengesteld dat het een afspiegeling is van de samenleving. Naast een mystery guest heeft Store Support een team met 20 medewerkers die de telefonische klanttevredenheidsonderzoeken en de acquisitie-trajecten verzorgen. Alle onderzoeken worden begeleid door onze afdeling Rapportage en Analyse.

www.storesupport.nl

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring