Navigatie overslaan

Gro­nings Gua­pa Media groeit met zijn klan­ten mee

Het kan snel gaan. Slechts zo’n vier jaar geleden begon Matthijs Kok vanuit zijn huis met het bouwen van webshops; nu is hij commercieel directeur van Guapa Media, een succesvol full service e-commercebureau met 20 medewerkers. ‘We zorgen ervoor dat een webshop niet alleen functioneert, maar ook gevonden wordt’, aldus de nog jonge ondernemer.

‘Voor mij betekent ondernemen niet alleen winst behalen, maar kwaliteit voor kwantiteit, meedenken en kennis delen’, aldus Kok in een interview met het Dagblad van het Noorden. ‘Die kernwaarden pas ik in Guapa Media zowel intern als extern toe. Onze klanten krijgen de kans te groeien en wij groeien mee.’

Kok, die onlangs werd genomineerd voor de Jonge Ondernemersprijs van het Noorden (JOP), heeft als doel van Guapa Media het meest toonaangevende Nederlandse e-commerce- en online marketingbureau voor Magento-webshops te maken. Magento is het meest gebruikte source webwinkelplatfom in Nederland.

Die ambitie wil hij verwezenlijken door de eerder genoemde kernwaarden op een innovatieve wijze toe te passen. Zo lanceerde Guapa Media begin dit jaar E-commerce Insights: een driemaandelijks event waar men terecht kan voor de laatste trends en ontwikkelingen in de veranderlijke wereld van de e-commerce. ‘Onze wereld is dagelijks onderhevig aan trends en ontwikkelingen. Die houden we bij en delen we met onze klanten’, aldus Kok.

www.guapamedia.nl

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring