Navigatie overslaan

Gro­ning­se Sto­re Sup­port wint lan­de­lij­ke Soci­al Media FD Gazel­len Award

Het in Groningen gevestigde Store Support maakt volgens de FD Gazellen Award-jury het slimst gebruik van sociale media. Dat bleek tijdens de Grande Finale in het Porsche Centrum in Amsterdam. Arjen van Hijum, één van de drie directeuren van Store Support, ontving het bijbehorende beeldje. Na de gouden Gazelle Award van 2010, de award voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland, en de Gazelle Award van dit jaar is deze nationale prijs de derde bekroning die Store Support in korte tijd heeft ontvangen.

De jury roemde Store Support vanwege het actieve gebruik van diverse sociale media. Daarnaast werd de Groningse onderneming geprezen om het feit dat ze voor haar opdrachtgevers in kaart brengt in hoeverre zij social media klantgericht inzetten. Hiervoor zet Store Support onder andere mystery tweets in. In het juryrapport ter begeleiding van de prijs schreef de jury: ‘Op alle gebieden haalt men voordeel uit social media. Daarnaast worden sociale media gebruikt voor de productgerichte 'customer journey' waarbij de relatie klant-bedrijf vanaf het eerste contact tot evaluatiemoment wordt gevolgd.’

Store Support werd in 2004 opgericht door Ivo de Boer, Arjen van Hijum en Ewald Lausberg en onderzoekt in opdracht van bedrijven en andere organisaties de kwaliteit van hun dienstverlening. Dit gebeurt door zogenaamde mystery shoppers. Hierbij bezoeken, bellen of mailen anonieme klanten bedrijven en andere organisaties om het serviceniveau te beoordelen, of analyseren zij de klantgerichtheid van een bedrijf haar social media activiteiten. Store Support is hierin marktleider in Nederland.

www.storesupport.nl

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring