Groningse Store Support wint landelijke Social Media FD Gazellen Award
De jury roemde Store Support vanwege het actieve gebruik van diverse sociale media. Daarnaast werd de Groningse onderneming geprezen om het feit dat ze voor haar opdrachtgevers in kaart brengt in hoeverre zij social media klantgericht inzetten. Hiervoor zet Store Support onder andere mystery tweets in. In het juryrapport ter begeleiding van de prijs schreef de jury: ‘Op alle gebieden haalt men voordeel uit social media. Daarnaast worden sociale media gebruikt voor de productgerichte 'customer journey' waarbij de relatie klant-bedrijf vanaf het eerste contact tot evaluatiemoment wordt gevolgd.’
Store Support werd in 2004 opgericht door Ivo de Boer, Arjen van Hijum en Ewald Lausberg en onderzoekt in opdracht van bedrijven en andere organisaties de kwaliteit van hun dienstverlening. Dit gebeurt door zogenaamde mystery shoppers. Hierbij bezoeken, bellen of mailen anonieme klanten bedrijven en andere organisaties om het serviceniveau te beoordelen, of analyseren zij de klantgerichtheid van een bedrijf haar social media activiteiten. Store Support is hierin marktleider in Nederland.
www.storesupport.nl