Navigatie overslaan

iLeadz laat onder­ne­mers sco­ren in Google

De gemiddelde ondernemer weet er alles van: wil je meer klanten en/of meer traffic, dan moet je scoren in Google. Maar hoe voer je een rendabele marketingcampagne, zonder meteen bakken met geld te investeren? Daarbij helpt het Groningse bedrijf iLeadz, dat ervoor kan zorgen dat je zoveel mogelijk opvalt op zoekmachines op Google.

Bij iLeadz kunnen ze een professionele Google Adwords Campagne instellen en zorgen dat je bedrijf zo hoog mogelijk scoort in Google en aanverwante zoekmachines (Search Engine Optimalisatie). Dat lijkt makkelijk, maar als je bedenkt dat Google misschien wel 150 factoren meeweegt die de uiteindelijke positie bepalen, is het niet moeilijk te begrijpen dat er een hoop bij komt kijken. Tenslotte kan iLeadz zogeheten landingspagina’s bouwen, en ‘gewoon’ websites optimaliseren.

Eigenaar Richard Wobbes is geen onbekende in internetland, als oprichter van het veelbezochte studenten.net. Zo’n drie jaar geleden verkocht Wobbes zijn aandelen van studenten.net, en startte hij met iLeadz nadat hij zich had verdiept in AdWords en de website van zijn eerste klant met succes had geoptimaliseerd. Met zoveel succes, dat de transacties van die klant na een jaar waren verdubbeld.

Bij de gemiddelde webwinkel komt bijna zestig procent van de bezoekers binnen via zoekmachines. Van dit verkeer heeft 33 procent geklikt op een AdWords-advertentie. Geen wonder dus dat Google inmiddels is uitgegroeid tot een gerenommeerd marketinginstrument.

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring