Navigatie overslaan
31/03/2022

Let’s Get Digital wil met A-talenten de internationale markt veroveren

Het Groningse Let’s Get Digital wil internationaal flink groeien en heeft daarom ‘A-player’ John de Lang aangenomen, die eerder furore maakte bij wereldspeler WeTransfer. Bij Let’s Get Digital werken op dit moment vijftig mensen.

Let’s Get Digital, specialist op het gebied van digitale events, timmert hard aan de weg en is daarom doorlopend op zoek naar nieuwe talenten die uitblinken in hun professie, ook wel A-players genoemd. “A-players zijn voor de groei van Let’s Get Digital essentieel omdat zij beschikken over de kennis, ervaring en mentaliteit die nodig is om tot de top te behoren”, aldus de scale up.

John de Lang heeft aan de wieg gestaan van het ontstaan van WeTransfer, waar hij medewerker nummer 7 was. Het bedrijf is als kleine start-up uitgegroeid tot wereldwijd opererend miljoenenconcern. De Lang heeft in zijn tijd bij WeTransfer als International Sales Manager al deze verschillende groeifasen meegemaakt en de organisatie helpen opbouwen. De Lang was verantwoordelijk voor het opzetten en managen van sales afdelingen en saleshuizen in Nederland, en later ook in de rest van de wereld.

Internationale ambities


“Let’s Get Digital zit in een voor mij hele interessante fase. LGD is een bedrijf met internationale ambities en het beschikt over de middelen om heel hard door te groeien op dit niveau. Dat is voor mij een ideale combinatie”, motiveert De Lang zijn keuze om WeTransfer te verruilen voor LGD. “Binnen WeTransfer heb ik deze groeifase ook doorgemaakt, dit was voor mij een uitdagende maar vooral een ontzettende leuke tijd, waar ik heel veel energie van krijg! Bij Let’s Get Digital krijg ik de mogelijkheid om weer in dezelfde fase te gaan bouwen! Ik vind het top om dagelijks in contact te staan met klanten en partners. Maar daarnaast kan ik ook waarde toevoegen door mee te denken in vragen als: “waar willen we heen en hoe komen we daar?” Wat mij ook bijzonder aanspreekt is de wendbaarheid van de organisatie. Dit heb je nodig om progressie te maken door in te spelen op nieuwe kansen die zich voor doen. Verder is LGD internationaal georiënteerd en is haar dienst uitermate schaalbaar. Voor mij zijn alle elementen aanwezig om internationaal een hele grote speler te worden binnen de evenementenbranche.”


De Lang zal zich focussen op het uitbreiden van het internationale partnershipnetwerk van LGD. “Verder neem ik mijn kennis en ervaring mee die ik niet alleen inzet op salesgebied, maar ook bij het individueel begeleiden van de sales consultants. En dat is geweldig om te doen, want mijn nieuwe collega’s zijn enorm leergierig.”

30/03/2022
Gouden tijden voor TakeAware na horecaverbod op wegwerpplastic vanaf 2024
29/03/2022
Groningse bedrijven domineren noordelijke FD Gazellen Awards