Online marketing vanuit Groningen groeit als kool, en StormMC groeit mee
‘Ja, het gaat uitstekend! We werken voor veel bekende Nederlandse ondernemingen die hun online activiteiten aan ons hebben uitbesteed. We zitten vanuit de Randstad gezien misschien wat ver in Groningen, maar dat is in het internettijdperk geen enkel probleem meer’, zegt Sander Prinsen. Storm MC verzorgt voor klanten ook de complete online strategie, en vertaalt de wens van de klant in een campagne, campagneconcepten en websites. Storm MC noemt zichzelf een strategisch on-line marketing bureau, en organiseert campagnes on-line van A tot Z. StormMC heeft campagnes ontwikkeld voor opdrachtgevers als Martinair, Essent, Centraal Beheer Achmea en Bosch/Siemens.
Storm Academy
Bij StormMC hebben ze de afgelopen vier jaar zo ontzettend veel ervaring opgedaan en kennis opgebouwd over online marketing, dat ze een apart bedrijf hebben opgericht: Storm Academy. Dat is een trainingsbureau op het gebied van online marketing, actief in heel Nederland. Ondernemers en marketeers kunnen er cursussen volgen op het gebied van online marketing, social media en Google Adwords. Storm Academy is onlangs door Google geaccrediteerd als partner en mag nu het keurmerk AdWords Seminar Leader voeren.
Niet verwonderlijk dus dat StormMC en Storm Academy zijn doorgedrongen tot de finale van de Jonge Ondernemersprijs Noord-Nederland 2010. Die prijs is bedoeld voor succesvolle ondernemingen die korter dan vijf jaar geleden zijn gestart en gevestigd in Groningen, Friesland of Drenthe. Andere bedrijven uit Groningen die zijn genomineerd zijn Querner en Latinisima.
‘We zijn supertrots dat we zijn doorgedrongen tot de finale! Dat hadden we vier jaar geleden toen we aan de keukentafel zaten echt niet kunnen denken of dromen’, aldus Sander Prinsen. De uitslag van de Jonge Ondernemersprijs Noord-Nederland wordt op 23 november in Leeuwarden bekend gemaakt.