Navigatie overslaan

Open maakt bes­te cam­pag­ne van het Noorden

De campagne 'Drenthe doet wat met je', die ontwikkeld is door Open in opdracht van Marketing Drenthe, is door de NIMA uitgeroepen tot beste campagne uit het Noorden. Vijf landelijke campagnes van bedrijven en organisaties uit Noord-Oost-Nederland waren genomineerd. Naast Drenthe streden De Friesland Zorgverzekeraar, Blauwestad, Sonnema en Scapino om de eer.

Gisteren bracht een vakjury en het publiek in het Abe Lenstrastadion in Heerenveen hun stem uit na de vijf presentaties. Zowel de vakjury als het publiek kozen voor de Drenthecampagne als best opgezette en uitgevoerde marketingcampagne van Noord-Nederland. De jury roemde de ontwikkelde strategie in combinatie met het concept en was onder de indruk van de geïntegreerdheid van de campagne én de consistente doorvertaling naar de diverse doelgroepen en middelen. Verder waren er complimenten voor Marketing Drenthe en Open voor het feit dat het gelukt was om een zo eenduidige en heldere campagne te ontwikkelen terwijl de randvoorwaarden zeer complex waren. Diverse doelgroepen, meerdere thema's, aanhaakmogelijkheden voor Drentse ondernemers, alles moest in de campagne worden verwerkt. Saillant detail is dat de Drenthecampagne ook écht ontwikkeld is het Noorden; de andere 4 genomineerde campagnes zijn gemaakt door bureaus uit de Randstad.

www.altijdopen.nl

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring