Traffic4u wint Search Engine Marketing Award 2008
Volgens de jury heeft Traffic4U met deze case aangetoond dat zoekmachine marketing een vast onderdeel is geworden van de hedendaagse marketing. De aanpak van het bedrijf zorgde ervoor dat de kosten daalden met 80 procent en het sales volume steeg met 600 procent.
UPC NL is erg tevreden met de behaalde resultaten, aldus directeur Cross Media Sales & Marketing Rudolph Regter: "Dankzij de intensieve samenwerking tussen UPC NL en Traffic4u en een rechttoe-rechtaan aanpak van zoekmachine marketing is UPC NL ook nieuwe wegen gaan bewandelen. We maken nu onder meer gebruik van video marketing, persona's en feedback vanuit zoektermen naar de UPC organisatie."
Het is voor de vierde keer dat de prijs, een Search Engine Marketing Award-beeld, is uitgereikt. Vorig jaar won Maxlead nog de award met zijn case Transhair & Aesthetic Team over het uitvoeren van haartransplantaties en andere cosmetische behandelingen.
Eerste Microsoft adExcellence member in Nederland
Traffic4u uit Groningen heeft als eerste zoekmachine marketingbureau in Nederland een accreditatie van het Microsoft adCenter behaald. Deze accreditatie wordt door Microsoft gegeven aan bedrijven die hun expertise hebben aangetoond in het beheren van het advertentieprogramma Microsoft adCenter.
Microsoft adExcellence is een opleidingsprogramma waarbij consultants getraind worden om maximaal rendement uit adCenter te halen. Traffic4u kan met het behalen van deze aan haar klanten aantonen dat zij beschikt over kennis inzake adCenter. Tevens krijgt Traffic4u als adExcellence member speciale privileges waarmee de expertise op het gebied van Microsoft adCenter verder ontwikkeld kan worden.
Traffic4u werkt veel samen met internationale klanten en mede daarom heeft Microsoft Traffic4u uitgenodigd mee te doen aan een speciale internationale pilot vanuit de UK. Hierdoor is Traffic4u het eerste zoekmachine marketingbureau in Nederland dat in aanmerking is gekomen voor de accreditatie.